| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 5 日 星期一 |
| 2009-01-05 |
分類: 未分類 |
今日同平時一樣同kwan返學,,
見佢剪左頭髮,,
佢前1日話佢剪到變短髮
原來係玩我的... ...
BF,, 好難,, 要計數
ENG;; 回信俾kwan;}}
數學堂,, 鶴sir的口氣好xx
差d窒息... ... 我見kwan都係
CH,, 普通話堂都ok la,,
有d悶,,
丫沈堂,, kwan同我坐
PE;; 玩得好happy
不過冇排球打,,
攝影學會今堂牙sir吾得閒,,
揾左另1個牙sir上;;
都係長毛的- -''
難道攝影師一定是長毛嗎?!
今堂勁悶,,
個牙sir講下中文又講下英文''
淨係講野,,
都吾知帶部相機返黎做咩!!
Happy New Year`!!
考試一齊加油''吧!
|
| 發表時間:2009-01-05 07:49 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
CMCM=] 你幫我改果個花名好難聽丫-3-3-3-
|
|
|
cmcm.... 洗乜去攝影學會嫁 搵我教都夠啦  講笑-3-
|
|
|
comment`no. 1 @V@ 今堂攝影好無聊..悶死人~
|
|