| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 12 日 星期五 |
| 2008-09-12 |
分類: 未分類 |
今朝同Po,,Kwan返學,,
等左芝,,羅卡一陣都5見= =
後面冇哂人?! o.O
than,, 由隧道跑返學{好攰}
中文2 超悶,,
小息還是很悶... ...
M;; sir話5得閒自修''
上半堂冇MIss入黎;}
出位傾中秋節去邊,,
傾極都傾吾掂;'{
依+都5知點= ='
EnG & 化學2,,,
D飯還是很難食,
Than;; 落去買野EAT
Reader'' MISs講'' MuMmy''
講得好專業喎!! @v@
BF堂,, MIss好似好嬲咁-c-
跟住有個xx講座,,
也是很悶☉﹏☉''
呀sir派野食;;*
放學同po,,Kwan,,羅+,,芝
去行東港城=} 揀禮物比粉友''
|
| 發表時間:2008-09-12 05:37 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
baBe42 於 2008-09-12 09:33 PM 發表:
哈哈:) 真系白痴仔^3^!我地傾勁耐刀吾知去邊好-,-'
|
|
|
超:] 於 2008-09-12 05:54 PM 發表:
|
|