| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 1 日 星期三 |
| ...!}補打` |
分類: 未分類 |
喱幾日放學都同
{Fan*,粉*,小痴*,P0*,Kwan*}
一齊打波;}}
我地好似打得愈黎愈好lu!!
小痴打左個波去人地d樽度,,
''中哂'' o.O,, 勁喎!!
今日宴d我地都出去打波^^
打住咁多先,,, !!
|
| 發表時間:2008-10-01 12:08 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
好耐冇上你個bl0g na^3^`!! 比多幾個cm你先~ cmcm,,
|
|
|
都痴痴地既`,, 吾睇報紙都要比人插`x_x 仲要有排對住佢囉/3\` 星期4又要見家長~_~` shit`!
|
|
|
- c0mment`']]] 唉`..勁黑人囉我/3\!!" 勁吾仲2miss尹呀而家!!..
|
|
|
WaNGiE 於 2008-10-01 12:10 PM 發表:
飛過c0m`:p
|
|