今日同po,,Fan,,Kwan,,粉,,芝
一齊去MK買褲
& Fan的生日禮物,,
去左朗豪坊夾公仔,,
跟住去HappyLemon飲野`
買褲,,
買完,,全部一齊試黎試去;;*
差吾多半個鐘,, -c-
又去朗豪坊,,
我同Po,,Kwan`,,
去新都城買鞋,,
粉,,Fan,,芝就行下先,,
so,,我地走先- -
搭地鐵果陣,,
我& Po又以取笑人為樂;'}
去到新都城,,
揀左勁耐都未揀到.......x}`
''幾經辛苦''終於都買到lu!]