| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 24 日 星期五 |
| 2008-10-24 |
分類: 未分類 |
喱3日都去左camp'}
吾洗返學x}`
間房都幾大呀!!
分好房就自由活動lu`
夜晚BBQ,, 真''黑仔''
燒燒下趺左3粉魚蛋,,妖
再叉多3粒,, 終於燒好lu!!
諗住擺落碟;'}
點知又趺左2粒.. 頂
無奈;'{{ 食包算= =
最後1塊{{好彩}},, 燒到1半;;
粉; '' 你做咩燒麫包皮?! '' 天呀!!!!!!
又算食豬扒,, 燒左半粒鐘..食得la`!!
一咬,, 豬骨?!??!?!!! 成舊都係骨
miss; '' 好na!! 夠鐘收野走la!! ''
很不開心的夜晚,,
第2日;; 出去做問卷,, kwan肚痛
最後1日,, 諗住開心咁過,,
早上,, 晴晴拍門''
fan`話我地冇早餐食?!
原來我地聽吾倒catcat拍門叫醒我地;'{
遲左1個鐘起身,,
人地已經eat完了/.\ HELP!!!!
P.S 喱3日的''艱苦camp團''
終於艱苦地結束了;'{{
|
| 發表時間:2008-10-24 03:51 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
comment*2 好愛你blog歌! 好舒服na~~`
|
|
|
cm for you =.= 遲成個鐘起身..有冇搞錯!
|
|
|
平哥=] 於 2008-10-24 07:45 PM 發表:
cmcm=〕
玩得開心啦? 遲一小時起身咁耐- -""
|
|
|
超:] 於 2008-10-24 06:29 PM 發表:
|
|
|
comment`*3* 不錯吧..... 很很很很很難忘啊!!!
|
|
|
CMCM=] 今次去camp好好玩牙 琴晚我地仲玩得好顛
|
|