| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 26 日 星期日 |
| 2008-10-26 |
分類: 未分類 |
今天早上,,
開電腦see fd* d blog,,
發覺,,, ,,, ,,,
我好早打blog呀,, { camp }
仲要打得最小果堆=,=
camp果度其實仲有很多
未打完的,,
不過這3日有太多糗野,,
不便透露;'}
今日真係很悶很悶,,
除了see fd* d blog,,
就是觀察my龜*的''飛行''過程`!!
[[過程複習,, 不便描述]]
吾知點解喱排/之前,,
my龜係咪睇得神7升空多,,
以為自己是太空''龜'' xd
祝牠,, 有1天能飛出來吧!!
|
| 發表時間:2008-10-26 02:39 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
po` 於 2008-10-26 02:51 PM 發表:
comment`*3* 好kai啊! 你隻龜太厲害~~`
|
|