| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 29 日 星期三 |
| 2008-10-29 |
分類: 未分類 |
今日小痴`生日喔''
''Happy Birthday''
TF x 2 ;; 又講金屬,,
數學;; 派統測左卷lu`!!
都幾好na^,^
丫沈堂,,
都吾知佢點收簿架!!!!
曰日都點錯哂=3=''
ISB x 2'' 做實驗,,
我同kwan攞支做實驗的針筒,,
射''yo人'' {{ 某某的花名簡稱}}
kwan`D眼界真差 x]]
食飯lu`!! 買''粉腸''&頂你''←{啫喱}食
行行下樓梯xx,, -c-
ENg ;; 有聽書.c.
CH x 2;; 悶,,,悶,,,悶
|
| 發表時間:2008-10-29 06:46 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
comment`*3* 行樓梯都甘吾小心.. 重累埋我XX..
|
|
|
CMCM=] 我除左第一次射唔中之外... 之後次次都好準架!
|
|