| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 16 日 星期日 |
| 2008-11-16 |
分類: 未分類 |
今日同po,,小痴 & 飛飛'' 去西貢,,
po,, ME的目的;; 影風影
my私人目的is睇dogdog`xd
小痴&飛飛''食野先,, so 我同po去先!!
有車,, 我&po`係咁追,,
po道;; 點解架車冇人?!''
一睇,,原來佢追錯左''拍''係總站果架-c-
我睇住間車揸走左lu!!= =''
到lu,, eat完早餐' 開始影風影

影影下風影,, 我同po`突然去左影狗?! {{正合我意^^}}

見到我最中意的---雪撬 [[ po`也開始風狂,, 一齊狂影]] 漂亮極了`!!!
我地去沙灘繼續影風景^c^
小痴打黎話佢地到lu!!
一齊明拍狗仔`xdxd
than,, 去左食甜品`笑死
再去沙灘,, 再影''
落返大家樂食野,, 走lu`!!
|
| 發表時間:2008-11-16 07:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
comment`  下次再去吧!~ 好好玩..愛這生活@.@ 追錯車-.-真糟! 隻狗帶狗con....
|
|