| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 24 日 星期一 |
| 2008-11-24 |
分類: 未分類 |
今朝早BF測驗,,
好難呀`!!
ENG;; 狂抄什麼筆記'
M堂; 鶴sir吾知教セ,,
勁抽象,,勁難明
CH說話;; 發下夢咁又一堂''
''煲冬瓜''堂'' 獨自取笑miss x為樂xD
丫沈狂叫我地做堂課,,
又叫我地抄題目,, 又得咁小時間
阻住我地上PE堂,''
PE堂打波,, {{ Happy ''}}
延伸,, 我同po`見操場冇乜人
落左去打波''
That,, 同kwan`搭小巴返`
返到屋企留下,,
看到類似什麼電錶房的房`
道門開得都幾大下喎,,
我很好奇!! 為什麼道門會開了''
一睇,, 看到一位大叔''
在換...''褲'',, 
他露出一整大個壽包'' 真嘔心
幸好他有穿''底底''呢=33=''
我恨不得掛個牌;;
''請勿在此換褲'' ... 真嘔心
|
| 發表時間:2008-11-24 06:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
comment` 哈哈..我們的秘密沒人會find倒的!ya* 你睇倒人地的壽包ma?? hehe..真有眼福!
|
|
|
CMCM=] 個大叔那麼嘔心的! 開住道門''驚死冇人睇佢咁
|
|
|
baBe42 於 2008-11-24 08:49 PM 發表:
|
|