| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 2 日 星期二 |
| 2008-12-02 |
分類: 未分類 |
星期日,,我,,po,,芝
去左apm買筆,,
買完筆陪po買外套,,
再陪芝佩眼鏡`
然後邊行邊笑人~
今日D堂冇乜特別,
午膳我地偷落去買野食,,
第1次小權見吾到,,
本來成功,,
but流明兄''左住了
被迫回來!!
第2次小權又見吾到,,
本來又成功''
but,, 行到2樓小權見到`
被迫回來;'{ 放棄... ....
延伸同po係諄室玩捉伊恩''
|
| 發表時間:2008-12-02 08:07 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
COMMENT~~ 李小權真眼利.. 捉伊恩..对我黎說是我最喜的.. 由小玩到大*V*
|
|
|
CMCM=] 大大的comment`` 佢唔俾我地落去買嘢食餓死人啦''
|
|