| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 28 日 星期四 |
| 參觀plk博物館 |
分類: 未分類 |
琴日無寫blog,今日寫返la!
琴日go咗PLK博物館
好大兩喎!好多人都無帶遮,
濕晒lo! PLK博物館大堂無冷氣
,得把''古董''風扇,差d窒息!
走果陣超大雨喎! 掃興...
今日又落雨la! 留係屋企寫blog la!
BO...rInG...
|
| 發表時間:2007-06-28 01:21 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
臭雅芝 於 2007-07-01 02:49 PM 發表:
hi~今次係我第一次上個blog~
我個blog係:http://blog.qooza.hk/leungchichi
多D去ar!!
|
|
|
.*|▂牙 瑤 "°﹉"● 於 2007-07-01 04:09 AM 發表:
gIVe u cM=]
得閒都要比D cM我牙
仲有,,,
你打錯字=.=
|
|