| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 5 月 8 日 星期四 |
2008-05-08  |
分類: 未分類 |
今朝早企係操場聽早會
企左超級耐`=.=''
跟住reader test得48%咋!
Eng堂miss攬頸巾?!話敏感喎!
GC同po`係到笑
家政整[[糖不甩]]~
好甜呀!! 不過好好食[[ i think]]
返入課室果陣有人上黎整光管
becaX支光管成日`砰砰聲咁響!
跟住果個亞叔係到剪電線
突然間爆 `火花]]
差d爆到人!! 好彩 Orz
電腦堂做問卷[[about老師]] ka...
有d唔明miss教乜,,
最後都做到 YeaCh!
BF同po`交換筆記寫
中文堂miss唔見左我份成語卷
我跟住佢落教員室揾
都係冇 T_T
劇社果陣好眼睏@.@
差d訓着,, 死頂lor!
以為要補測點知5洗?! ^^
同po`& kwan去食野[[YuMMy]]
跟住又落大家樂食 好飽=~=
|
| 發表時間:2008-05-08 08:49 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
TinG0928" 於 2008-05-08 09:34 PM 發表:
媽媒留cm"俾你牙.. happy嗎??我玩左個緣份機.. 同你都好岩喎..呵呵!~ 今日都既悶下..第一個留cm俾你. @v@
|
|
|
TinG0928" 於 2008-05-08 09:31 PM 發表:
媽媽留cm"俾你牙.. happy嗎??我玩左個緣份機.. 同你都好岩喎..呵呵!~ 佇日都既悶下..
|
|