| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 5 月 15 日 星期四 |
| 2008-05-15 |
分類: 未分類 |
今朝eng堂miss鬧人,,
好得人驚lor!!
GC同po & kwan玩
家政堂整春捲,,
要自己包; 超好食!!
CP堂比miss見倒我地調位!
小息睇人地[水火箭比賽] &
擋住miss姚,5比佢行;
我地班贏左,, YeAcH!!!
基商miss講d恐怖野=﹏=
越諗越驚]]開心嘅時間過得特別怏^^
中文堂miss講返佢細個果陣
去戲社!本來5:40放
miss李又講,,講到6:先走得T﹏T
返屋企比daddy mammy食春捲
[[家政整果D]]
好好食呀!!
打住咁多多多...先
|
| 發表時間:2008-05-15 09:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Kwan=] 於 2008-05-16 05:18 PM 發表:
CMCM=]我都打左blog牙''去留cm喇
|
|