| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 22 日 星期四 |
| 2008-05-22 |
分類: 未分類 |
今朝早調位,,
卡伊坐前面;sZe坐我後面
GC堂無聊...
家政堂lu!今日整''咖哩炒飯''
好多步驟X]]
又要切洋葱,,火腿,,蛋,,
又要落依樣落嗰樣`
總知麻煩la :[
但係整完出黎<超好味>
食到5停得口 @v@
CP堂第1個到...
食飯lu~一樣好難食
BF堂聽miss講笑
中文堂miss去左see醫生
代堂;
睇''胡桃夾子'' 無聊...
Fan肚痛要早退T﹏T
放學去劇社
5:15走得lu =]
同成班豬1齊放^(00)^
豬手詩;豬腸粉;豬頭芝;
豬頭翠;豬扒君 & me
P.S 四川嘅災民支持你地^^
|
| 發表時間:2008-05-22 06:44 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
KwaN=] 於 2008-05-23 01:33 AM 發表:
CM=] 黃偉民都唔識調位既
|
|
|
cmcm'!! 第一"哈哈 同d豬一齊好真係開心姐^^
|
|