| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 8 日 星期日 |
| 補打X} |
分類: 未分類 |
尋日黑色暴雨
8點幾果陣,,,
我俾d行雷聲嘈醒左
我以為爆炸s0,,
起身睇下~
原來只係落雨`
becax落雨 s0,,
變左今日先補習!
今日已經好天左巧多lu!
出面有d太陽 ^__^
天日sZe,,羅+,,Fan;
黎me屋k温書!
巧想巧想快d到天日!
|
| 發表時間:2008-06-08 02:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
baBe42 於 2008-06-10 04:50 PM 發表:
囡囡:) 親愛的媽媽又尼啦:*v*. cmcm`
|
|
|
baBe42 於 2008-06-08 06:10 PM 發表:
cM:)
|
|
|
cmcm`=] 我也喜你^^ 爆炸"""""}}}} 好詞好詞!!
|
|
|
sze_T 於 2008-06-08 03:24 PM 發表:
CM`
|
|
|
sze_T 於 2008-06-08 03:24 PM 發表:
i LOVE YOU`WING BY:;SZE"]]
|
|
|
sze_T 於 2008-06-08 03:20 PM 發表:
cm`
|
|
|
sze_T 於 2008-06-08 03:20 PM 發表:
cm`
|
|
|
sze_T 於 2008-06-08 03:20 PM 發表:
cm`
|
|
|
sze_T 於 2008-06-08 03:20 PM 發表:
cm`
|
|