| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 19 日 星期四 |
| 2008-06-19 |
分類: 未分類 |
好la! 依家打bl0g lu!
5好話俾亞媽聽
becax我係偷偷地打~
佢以為我溫緊書 =.=
天日就考完試la!
可以去玩 ^^
最後1日要+油!
5打住la!
打住咁[[多]]先~!
|
| 發表時間:2008-06-19 06:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
sze_T 於 2008-06-23 11:24 AM 發表:
|
|
|
baBe42 於 2008-06-21 02:48 PM 發表:
|
|
|
cm4mydogdogwing`=] 甘曳架"偷打blog!! 卡卡`~!又系我第一na" 你同君有咩野獎我先" {{don't 一巴掌}}@-@`` 多謝你比個咁無聊既cm我喎!! 真系好多謝你架!! 重甘甘甘甘甘甘..長添"-3- 痲煩曬啵;; 最後一日lu`開心呀" "looking forward to holiday" 好好的句子^3^`
|
|