| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 4 日 星期五 |
| 2008-07-04 |
分類: 未分類 |
今日放左學之後,,
我,, p0`& Kwan']
1齊去apm睇戲
本來想c`[[超低能特工隊]]
BuT,, 過左lu~ {失望}==
睇功夫panda ^^''
我地去美食廣場
食左個超大既漢堡包''
又有薯條 & C0kE
d薯條我地等睇戲先EaT ^^
5知可5可以帶喱d野入去eat`
S0,,, 我地收埋喺後面 {ka,,ka}
睇''非''果個姐x2 見5倒o.o
坐左喺度等果陣,,
我地係倒eat薯條 :]
個職員又喺我地隔離行過==''
P0`& ME張d薯條收喺{椅}下
又睇5倒 ^^
p0`仲睇倒訓左!
要我叫醒佢{真失禮}
ka,,,ka,,, >v<
|
| 發表時間:2008-07-04 07:54 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
sze_T 於 2008-07-05 01:18 PM 發表:
|
|
|
睇戲咁哈皮0v0???[[哈皮=hapi-v-'']]
|
|