| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 9 日 星期三 |
| 補打=} |
分類: 未分類 |
尋晚我,,p0`& kwan
1齊去新都城食韓國燒烤;P
食左巧多野吖!
我&p0`燒左d多春魚食^^
p0`超衰loR~
勁插我條魚魚{人地好可憐架ma}
攪到爆哂d春出黎=='
開心la! 散哂na~ \ 3 /

睇下幾{好味} ^^

我條多春魚呀!睇5睇到?!果堆野 ↑就係比[[可惡的p0搞到咁]]
|
| 發表時間:2008-07-09 06:27 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
嗚..`! 我都想去哇/[]\ 好似好好味咁b0@@
|
|
|
sze_T 於 2008-07-14 11:16 PM 發表:
|
|
|
cmcm`=] 好似講到我衰曬lor" 都吾知边個搞我先呢?!!!.. 你漏講曬你D衰野bo` 哈'你舊春春魚真系一舊舊!
|
|
|
sze_T 於 2008-07-12 10:18 AM 發表:
|
|