話說今日考中文,睇住寫滿左字既卷,有種強烈既滿足感充斥住自己既內心。雖然我冇信心攞八十分或以上,但最少我有盡過力,我已經好滿足﹗﹗﹗
我通常嬲都係因為好微細既事(抱歉,我EQ不好),未試過因為一個人既性格而嬲(當我已經係度嬲緊既時候就會因為一個人既性格而覺得礙眼),而且我承認我好虛偽,就算我嬲左你都可以同你傾計。但今日,我第一次因為一個人(陳XX)既性格而嬲,第一次被人激嬲到連講一句野都唔想……
如果好似陳XX咁就叫做慘,咁MAYCEE果D叫做咩呀?