這種感覺真好
我已經換左個新qooza喇
不過我唔係每個都講架
wing2103
暱稱: 白無常
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
[轉貼]生命中最寶貴的...
小美
「轉貼」盛怒之時,絕...
(轉貼)享受生命中的自...
「轉貼」創造此刻的永...
文章分類
全部 (99)
日本名星 (2)
日常生活 (29)
無聊白痴野﹗唔好睇﹗ (12)
網上轉貼 (11)
未分類 (45)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 99
留言總數: 19
今日人氣: 1
累積人氣: 1873
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 30 日  星期四   晴天


滿足+憤怒 分類: 未分類

話說今日考中文,睇住寫滿左字既卷,有種強烈既滿足感充斥住自己既內心。雖然我冇信心攞八十分或以上,但最少我有盡過力,我已經好滿足﹗﹗﹗

我通常嬲都係因為好微細既事(抱歉,我EQ不好),未試過因為一個人既性格而嬲(當我已經係度嬲緊既時候就會因為一個人既性格而覺得礙眼),而且我承認我好虛偽,就算我嬲左你都可以同你傾計。但今日,我第一次因為一個人(陳XX)既性格而嬲,第一次被人激嬲到連講一句野都唔想……

如果好似陳XX咁就叫做慘,咁MAYCEE果D叫做咩呀?






訪客留言 (返回 wing2103 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]