最近中文堂係度教庖丁解牛,好正﹗ 好受呢一套思想 雖然林海麗成日都同我地講會教壞我地(這裡已經有一位) 但教壞又有何問題呢? 最多未就係不思進取,但人點解要咁進取? 有幾多進取既人精神上或多或少都有少少問題 如果進取帶梨既後果係精神上既毛病,我寧願一生都做一個一事無成既人。 賺錢係為左令自己可以好好享受生活 如果連呢一點都做唔到,賺再多既錢又如何?(好一個被洗腦的中四學生)