基教堂時 miss范叫我地寫出心目中理想情人既特徵 我寫左﹕ 易害羞、易面紅、有禮貌、高(高我一個頭)、可愛(只要識面紅我就覺得好可愛) 差不多係咁多 詳細都唔係記得好清楚 miss范有讀我個張 好彩冇人知係我寫 如果唔係我會無地先容﹗﹗﹗ 我後面果個有睇我寫d咩 佢對我講﹕ 你咁唔知醜… 要搵返個易怕醜既人先可以平衡… (下…我唔知醜咩?) 其實唔係我唔知醜 只係你地冇本事令我怕醜咋﹗嘩哈哈﹗