這是真的嗎? 今天真的是最後一天考試? 我不是在發夢??? 最後一科係英文聆聽 我想講我最後個prat未寫晒我要寫既野 我知時間唔夠…所以好匆忙呁做結尾 期間MR.YEE企過我隔離睇 佢又要面冇表情…好恐怖呀…… 唔通因為我做得好差? 我考完之後… MAYCEE佢地要考地理 丹丹佢地要考附數 英伯佢地要考視藝 我會精神上支持你地的了…哈哈
遲D去睇赤壁同波兒 不過得我自己一個去睇 感覺上有點兒孤獨 不過…又唔係第一次 所以冇咩所謂喇﹗哈哈