各位…新年快樂 琴日冇去到食團年飯 而今年都唔會去親戚屋企拜年 反正同d親戚全無感情可言 冰封三尺非一日之寒 同佢地既關係咁我一d都唔覺得可惜 如果只為左同呢班狗眼看人低既人打好關係 就要委屈阿媽聽佢地既冷言冷話 咁我寧願冇呢班親戚 佢地有錢係佢地既事 冇必要因為佢地有錢就要比佢單單打打