哈哈…Mr.Yee請左病假幾日終於返梨喇 不過睇佢個樣好似仲好辛苦咁 Mr.Yee…要保重身體… 我地會好擔心的 今日剩係派左1A 都合格…不過唔高分 但我估唔到會因為咁而比人串 而家算係點?唔通呢個世界上只係可以你考得好? 我係有好多科高分過你…但咁又代表d咩? 咁唔代表我叻過你…咁係代表你懶過我 四年喇…你唔清楚我既喜好都算喇… 點解你要咁串我… 我好唔開心……因為你