今天是我第一日星期日做IT.PERFECT,平時都係星期五,D人真係超可惡,成日自己挑選位坐,完成當我地無到,星期五梨借電腦既都超乖,唔會咁做,嬲死我呀﹗LUNCH完左,叫人去關電腦二室既門,來應門係陳生,之後我順便問佢點解唔見左李生(當然我有搵藉口喇),佢同我講李生已經冇再係呢度做,走左,而家新梨果個就係為左代替佢。之後話返比MAYCEE姐知,佢不停話我一定好傷心,又話我係度自欺欺人,咁我真係冇傷心,只係有少少唔開心,但都只係好少好少,絕對冇佢講得咁嚴重LO﹗