當一個人難過既時候,會好自然咁流下眼流。從來唔明白點解d寵物死左,人會咁傷心,可能係因為我從來都未試過認真咁養寵物。試過同阿姐養兩次蒼鼠,兩次唔到一個星期就將佢地送左比人,係我居企住得最耐既就係廁所既兩隻龜,感情唔算好,但如果冇左佢地我會好傷心,可能係因為以往既事,總係覺得人係唔可靠,即使同果個人既關係好好,都係咁話。因為咁,令我每次有d咩野,唔開心或疑難,我就會好似一個傻子咁,蹲係廁所度同佢地講野,當然喇﹗佢地未試過理我,連望我一眼唔肯(隨左比野佢地食時),很傷心的說﹗做咩突然講呢d野?因為中文堂時,miss江講起寵物,然後講起佢隻狗,講講下竟然喊,可以感受到佢真係好傷心、好痛心,而佢講緊既時候,朱朱都忍不住減,冇辦法,佢隻狗前幾日先死左,突然聯想起我呢兩隻龜龜,一時有感而發,就打左呢篇日記。
|