| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2008 年 10 月 15 日 星期三  |
| 運動會第1日`;] |
分類: 未分類 |
今日起身果陣好眼訓..'
跟住落樓下同琪姐,丫心去葵芳``
去到運動埸果度好撚熱..'
點完名就上返看台度..
睇睇下好眼訓...I左落琪姐膊頭度訓``
其實..* 琪姐膊頭好正xP;]
睇丫Lee跑..佢跑到第3 *v*''
好過我100米跑第尾=]
12點半放LuncH..' 去左小雨天``
落得太多辣椒油[ 6 更 ]-3-'
<--mE的..好辣``
<--玲的..仲多過我-___-'
譚yaN落左2匙更``差D變左孖潤腸xP;)
食完返左去看台=]
又點名..妖``好撚曬丫-[
個曾SIr膠的..要我地企甘耐-`
又好眼訓..S0同玲去左更衣室訓''
一路聽歌一路訓 v33v''
訓左冇耐``惠yaN同詩入左黎..'
S0我地一齊傾計``
無啦啦有個Mz入左黎叫我收埋電化``
甘我地咪收囉..
冇幾耐,,又有個胡燕冰入左黎..
同我地講吾系換3既出去..`
我吾知我地出吾出關佢撚事咩=]
跟住睇程程跑..`
第一ah``xP;]
叻女唷 -`
散banD之後去左買野食0v0``
聽日吾想返丫..'
曬到暈@ x @
放之前約左人禮拜5去唱k @_@''
- ` 有冇人去?!
[ 想自殺= ]
|
|
|
程程=) 於 2008-10-15 06:39 PM 發表:
v口v真開心v3333v 何小姐真係寫我^0^ 仲要叫我程程個下先開心xd 嘻v3v
|
網主回覆
我不姓何xP;]
呵呵`;] Posted at 2008-10-15 06:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thZ``;] Posted at 2008-10-15 06:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|