今日返學校考數學''
都ok啦''
多得琴日洛雯幫我補習咋>thx<
9點半放左..
簡sir又係到up廢話''
之後去搵Miss伍''
寫左D名''
拎左支蝸牛返屋企''
超重囉><
返左屋企..
坐左陣''
就同洛雯去搭車;;
我再上天台打波''
係地下寫左>Noway愛嬌<
打到12點到就返屋企''
玩左陣電腦就返學校打波lu''
差唔多4點..
我哋過左天體睇波''
我陪左老婆一陣''
我好想好想睇波''
但係...其實我真係好唔捨得''
我唔想離開老婆''
但係楊老師..簡sir果D係到''
我唔可以出去咁耐''
我要間唔中返下去'''
sorry丫''
老婆丫''
我搞到你喊丫''
我日日都搞到你喊''
sorry丫''我仲發你脾氣''
係我錯''係我盧思穎對你唔住''
今日見到Money...我o左咀''
從此我對佢改觀....
我睇左EC對趙聿修''
EC輸左''廿六比十六'''
唔好灰心!!!!下次努力!!
睇完波''我無送老婆走..sorry><
再睇埋下一場波''
大比數win''
之後走左椰之島食野'''
佢哋諗住點歌架''
點知無得點啵''
食飽飽之後..
諗住去天柏打波''
不過超多人丫''
我哋去左公園玩''
6個好似大細路咁''
之後我哋去左踩石春''
丫奀咩住我行果條石春路''
一個100磅到既丫哥咩住成150磅既細佬''
真係辛苦死你啦''
我嚇屎左啦''
丫奀好勁丫''
我以你為榮!
之後返嚟屋企''
丫媽玩緊電腦''
我就洗88睇電視''
11點2到就玩電腦..
諗住睇下嬌嬌有無on;;
點知得個吉.....
TO:嬌嬌老婆
●我唔會比你再為我流下不必要的眼淚...●
※┴我更加唔會比你再為左我而唔開心┴※
【,,,我只想你開開心心和我一起生活!!!】
〝我只想得到你的全部〞
§◎別人說你什麼我也不介意..你可知為什麼嗎?因為我只愛你◎§
鐘欣彤!I love U!
|