●生日快樂TO ME●
今日TEST''
中文=難到死丫''勁唔識囉''
科學=識D唔識D啦''都過得去''
好驚唔合格tim''
放學之後就同洛雯去北江''
係途中''
勁多FD見到我哋..
個個都係問同一個問題..
都係問:你條女丫??
我O哂囉'''
係北江買左兩樣野''
之後返左屋企溫書..
係咁做數..
5點到同媽咪洛雯出左元朗行街''
之後去左Neway''
yaya''
Noway去Neway''
勁開心丫''
我哋又唱Q版..又唱粵曲''^^
10點半我哋返到屋企''
洛雯係我屋企訓''
PS:
TO:嬌嬌老婆
sorry丫''
我今日係我唔岩'''係我忽略左你''但係我事前完全唔知你唔跳舞架''sorry丫''我應成你..一定無下次''
《§I love u§》
|