哈哈哈…
過去既中秋真係好開心啊!
個月又圓…
D人今年又係咁送冰皮月餅…
好味到震~~~~~~
中秋夜…
我同阿樂走左出旺角…
哈…叫佢黎紅磡…
最後都係俾佢拉左出去…
Help佢囉左D野之後就諗住行……
點知…
奇妙既事黎啦!
係我面既阿樂…
一幅「真係無你修…」既面…
加埋佢手上俾我既果合野…
雖然佢唔係好形…
但都以一個好有型既語氣同我講聲…
「中秋節快樂!」
你地有無人諗緊果合係咩呢…
答案就係
:
:
:
:
:
:
I-pod Touch 8GB
好鬼happy啊!
哈哈…
當然…
佢部PSP既配件都係我事前幫佢爭取架啦!
之後一齊去左飲咖啡…
岩岩百老匯係正隔離…
走左入去運吉…
呵呵…
真係好鬼過癮~
希望以後都係咁啦!
「友…不是物質所衡量…
但少不免會有…
如果你身邊的人說…
他和朋友從沒有物質交流…
那個人一定在說謊…」
|