膠人筆記
我就係膠人筆記O既始創者
wing918
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
wing918
暱稱: ◢呆XW!NG◣
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...
«
‹
April 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
悶
•
今日去左行街街
•
悶~~
•
2008-12-23
•
好悶好悶
文章分類
•
全部
(18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2008 年 12 月 (5)
•
2008 年 06 月 (2)
•
2008 年 05 月 (1)
•
2008 年 04 月 (2)
•
2008 年 03 月 (1)
•
2008 年 02 月 (6)
•
2008 年 12 月 (5)
•
2008 年 06 月 (2)
•
2008 年 05 月 (1)
•
2008 年 04 月 (2)
•
2008 年 03 月 (1)
•
2008 年 02 月 (6)
•
2008 年 01 月 (1)
MORE...
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
cheukben829
Cindysze123
cy_slse
DEVILmOK
DLxH
kiukiu0924
lonelyHW
stupid_s_mei
sweet_Love_k
tonywan359
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 18
今日人氣: 1
累積人氣: 1017
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2008 年 12 月 22 日 星期一 寒冷
好悶好悶
分類:
未分類
11:27
好悶呀~因為冇咩野做,,所以我打番扑~呢幾日真係好悶~冇野做~唉~想打機但d網絡好差~唉
e+我悶到係度睇超人~哈哈哈
你是白痴~哈哈哈
<--按Ctrl+A睇下~A_A
發表時間:2008-12-22 11:33 AM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 wing918 的日誌
)
lonelyHW
於 2008-12-22 11:41 AM 發表:
HI~~我係harry^^
你終於打番喇~~amazing!!!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 wing918 的日誌
]
砌圖