今日真係爆腳趾日~
首先係我見到偉大的哥哥懶型個樣個陣真係咩爆我腳趾呀~
跟任我冇野做~悶爆我腳趾呀~
之係我睇「波」~(係波呀,咪諗錯呀)D友都冇腦嫁,唔識踢爆佢地腳趾
再之後~巴BE失戀痴O左線~居然Q文西兄O既手~真係又咩爆我腳趾呀
(補充:之前我見到班死絞婆,真係絞爆我腳趾呀!!@@)
我今日中文堂好鄧小寶(我畀何某某O既專稱)唔開心~因為。。。。嘗射於家圃。。。
我好悶,所以寫左呢個。。真係悶爆我腳趾@@
最後~小倉優子真係索爆我腳趾呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
重有....我終於有機會睇猩猩(某人)
|