由於上午冇O野好寫,所有省略O左。。
下午。。。
今日,我竟然聽到畀我講O既更精簡O既話:凍奶茶走奶走冰+檸檬~呢一刻我感覺到一股氣。。好強大O既氣~佢竟然可以講
O野講到咁廢。。我感覺到一股壓迫感~所以我要變得更強。。講O既O野要更廢!!
重有文南兄~我係唔會畀小5恰O既~最多埋小6
夜晚。。。。
9:30我剛剛好ko o左中文hw
10:00 由於我呀爸要睇<一擲千金>o既關係....e+先可以睇<哈爾移動傻佬>
12:00 覺覺豬..冇o野好寫~
88