| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 12 日 星期四  |
嘩...  |
分類: 未分類 |
hi
大家有冇掛住me牙
我好內冇打blog la
e家有d悶
zzzzzzzzz
訓左team
唉...
考試考到我傻la
日日溫
希望有好成績la
醉好吾好吾合格牙-3-
我會died
下次say la
bye~bye~
|
|
|
我有個FD佢就黎生日.. 我想你系我6月18日個篇BLOG到.. 留句生日快樂..密碼系6610哇.. 我想草齊100個人呀.. 吾該你丫.. thzzz'
|
網主回覆
好牙!!
Posted at 2008-06-22 06:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
係咪等左我呢個CM好耐呢.. 呵呵 你又點會唔合格喎.... 希望大家可以一班啦^_^ 咁就可以玩得仲開心...
|
網主回覆
hi
好牙!
大家一班真係好好牙
有d咩吾識可以問You牙^^
你會解問我既問題架嗎@.@? Posted at 2008-06-22 06:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
嘻-v-" 奶茶...cM牙 cy嫂嫂 cy有冇搵你唷今次cM多字字 仲想做第1-cM添 繼續努力 希望我哋能夠同班再同班 回信唷:你遲咗5日了 By Coffex
|
網主回覆
Dear:Coffee
hehe~
好ya 我禁遲回happy
>v<"
By:奶茶 Posted at 2008-06-15 05:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
UoUki 於 2008-06-12 06:46 PM 發表:
小木瓜-3- 好那悶牙/3\
|
網主回覆
hi~
你好牙>v< Posted at 2008-06-15 05:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|