勁開心 鼓班升到lv,,
下個目標就係打好drum set,,考到個畢業試,,成功畢業!!!
今日同阿媽出去左飲茶,,飲完買左d野就番到家了...
成日都無咩做過.....
不過突然知道左d重要事情= =" 內容絕對令人意想不到....
都無咩好講....
今日的日記已打完了=[]="