Powered by eSnips.com
2007 年 8 月 14 日  星期二   晴天


兒時好友t^t

20070812*
今日做音控要早番;`
點知番到去已經9:40;`{遲到}`
同丫婷1齊;`
青年祟拜`-
之後好似發生左1 o的吾係幾好既野.
{我都吾知咩事`但f ee1到有野}`
完左之後去左文欣屋企;
玩到11:00先走;`t^t
同佢個妹玩`癲哂;
番屋企沖涼;`訓覺`!

20070813*
今日本身係屋企發毛;`
但後尾3點幾個時;`fu係msn到話黎我屋企1齊做功課;
之後佢就黎左1a;`-
佢黎緊個時我又同小花傾電話'
之後就做做做做做做;
點知突然間媽媽番左黎屋企;
嚇死-v-'
跟住我地做完功課之後就睇相;`
講番細個既野`;好好笑;xdd
好開心tim*v*fu 6點半走人;`
跟住我就沖涼`睇電視同媽媽叫野食;`!!
睇14歲媽媽*勁正;`!好慘;
睇完之後就訓覺;`勁早訓;
之後又同某sd msg;
佢居然話豬係最細;xd搞錯!
係最ga;`!!
之後就訓著左.

20070814*
今日係屋企`9:30起身;
落左街買野食`買報紙仲買左本face;
{本face有吳尊做封面wor`xdd}
番到屋企食野`睇face;`
之後就睇報紙;剪報嘛;
做左3篇炸;死得人多!`
之後媽媽11:10出門口;`
我又睇電視`玩電腦;`!
今日4:00要茁苗;;;'
yeah*v*
完左之後又去買野食;=]`
想去借書睇;`!
如果星期4有茁苗既話就可以借書睇;呵呵呵;
跟住今日見到兩頭蛇{靜係我同kayi先明}琴日黎左我qooza*
睇左吾留cm*v*`吾緊;
估吾到佢會黎o者;仲要係無啦啦;
驚我打佢衰野??

相`;
掩面t^t
生日熊;可愛xd'
眼鏡看雞翼;t^t

that's a11

刊登時間:2007-08-14 12:56 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 wing_0629 的日誌)


jncy424 於 2007-08-15 10:47 PM 發表:
你媽咪做咩突然番左黎既>V<?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fU-s; 於 2007-08-15 10:26 PM 發表:
10年黎都唔明點解要同我爭位坐-_-
系阿.我地去美食節^0^超興奮,你想去嘛?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fu-s; 於 2007-08-14 03:00 PM 發表:
其實我地,咩都無變^0^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我地無變`xD
其他人就吾知1a;`
同你爭位坐;=0=
Posted at 2007-08-14 07:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





wing_0629
暱稱: `雞翼`♥[wingwing]
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
20篇紀念'
講過唔算數`>v<
english version' S ...
兒時好友t^t
我要靈fun;`
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
`-QOOZA-DOR!S;
`-XANGA-3BE;
`-XANGA-CH!NY;
`-XANGA-CHEONG;
`-XANGA-CHO;
`-XANGA-D!ON;
`-XANGA-K!T;