今日11點幾同兒諗住去滾軸溜冰=]
12點幾兒黎左我屋企...玩左陣
去左tko中心食野...打電話比謀豬>3叫佢過黎一齊溜-]
3:30溜溜溜...溜到8:45...勁累v__v隻腳超痛
仆左幾次...旦到總算溜得好^^...happy
之前10點幾食完晚餐返屋企...同謀一齊玩越南xd
系甘死...超超超好玩=]
玩到12點幾>3勁累