今日11點幾起身補習v3v
補完等婷n惠黎我屋企...等等等`等到3點至返.\__/.
黎到屋企又無野做``呠呠...到左陣出左去買野
6點幾去左+福會跳舞=]遲到
跳到8點幾`累
同fd子返屋企..傾左好多計...呵呵'