今日7點幾返學同小慧佢地打波
無啦啦黎左好多男仔=]比哂佢地打-V-''
mus堂考試...黃翠蓉彈琴超勁^_____^
eng堂好悶丫=]....聽聽下訓著左-w-
IS堂蓮系甘問丫s!r野-v-''覺得佢好high
丫s!r比左d時間比我地做he^_____^好快就做哂
lunch同李婉諗住去禮堂買書...想買d書都無哂....唉=]
之前落左去打波...都吾知佢地系吾系打波=]....打左5min都無就返課室
放學幫人做野....比丫s!r捉左v_____v4點40至走
之後去左+福會學野....7點幾返屋企
|