今日一早9點就起身啦=]=...系到玩電腦
12點去食早餐...之後就要去補習v_____v吾想補丫t3t
補到2:45去搭296d去左尖咀~_~5點返尚德=]去左將廣還漫畫
6:30返到屋企....牙媽就話出去食晚餐--''
就去搭796x去左紅磡食野....食到勁飽
食到11點搭車返屋企...超累...搭搭下車訓著左@@xd