好耐都無打啦....
今日`同婷n晴一齊返學...返到學
見到個個都吾出聲...發生咩事?!=]
之前考試...總覺得比之前d考試容易多
10:20放學...同怡一齊返屋企
返到尚德同小蕉,小慧,科一齊去食野
12點幾就要去補習...補中史...悶到飛天-v-''
補補下...無咩精神...甘就比丫媽同個m!ss車左一把
頂佢個肺...0n撚9既=]...好彩補左尼日吾彩再補
補到3點幾系沙發訓著左...累