今日一早就同婷,達,惠,姨姨去左深圳既世界之窗
我同婷作左個名就系[世界之窗]叫做[呃錢之窗]
因為咩都系要錢...玩GAME都要比錢=]
旦估吾到一日就去左甘多國家xdxd
12點幾去到玩到6點幾...累;;;3個鐘行3個鐘坐v_____v
[放左d相系相簿到^^]
之後去左婆婆屋企玩麻雀xd
玩左20幾局贏左3,4局v_____v呠
之後10點幾就返到尚德...隻腳超痛t3t