今日11點起身=]玩電腦*v*
2點幾同婷n惠仔去左觀塘;陪惠仔見工-0-''
個地方幾恐怖...入到去有個人叫我地出去等喎.\___/.
熱死人=]同婷去兜左幾個圏惠仔至出黎=]唉
之後去左apm買野
5點幾婷n惠仔去左我屋企玩
惠仔就系到訓教;;婷就系到睇漫畫=]=]=]
我就緊系玩電腦啦^_____^y0y0y0@@
7點幾佢地就返屋企v_____v悶