今日朝早返到學校...
諗住交悔過book and handbook ge時候
突然諗到手作有d野write左落去
諗住查返去ge時候
比哥隻雞見到...
跟住佢捉左去問我邊個做
搞到累左i肥
唉...
真係要同佢say聲sor呀
都5知點解le排咁黑仔
做乜野都5順ge
好似默中文哥時
又留左句
我明明向屋企温到好熟嫁la
最中未又係留句
都5知合5合格咋
真係都5知點算好
真hope le d黑野5好再有呀
就黎exam la...
要奸巴爹呀
哈哈...