| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 25 日 星期四  |
| 就死啦._. |
分類: !..*|友情﹍°+" |
唉._.
仲差3樣功課>v<!
中文個樣要做多12個課題先做完1樣t__t"
我真係頂唔順啦.w.!!!
搵人幫下我/-\`
算-_-自食其力v0v"
我發誓2日之內殺哂d功課._.!"
我實得架.0.
跟住牙媽買叉燒包我食xd;
仲買左酒俾我食意粉-3-
強調d酒係每100mL先有1mL._.
好少架咋!*v*
唔好話我曳a__a!
|
|
|
我五中意個個野彈咁多下!` 要禁咁x多下-3-' 我懶嘛@@!?` cm比你x[]x` 我愛你>3333333333啜啜啜@@.
|
網主回覆
太多下拿@@?
咁我改左佢啦>vv<
係牙._.你懶牙-3-
雖然好多人都話太多下xP'
謝瘋子cm<33333333333333
!>3<啜啜啜啜>333333333333333 Posted at 2008-12-26 03:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
有酒飲- - 正 gd 有做功課既決心 支持你 可憐我仲有大把功課 但仲未想做- -"
|
網主回覆
個d酒好似汽水- -
當然good@@
我今日之內應該做哂a___a
係人都唔想做- -
先苦後甜牙\3/! Posted at 2008-12-26 03:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我識唔識你架@v@? Posted at 2008-12-25 09:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔係@v@
我篤錯製-,-
依家改返-口- Posted at 2008-12-25 09:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝豆豆!<3 Posted at 2008-12-25 07:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|