我發覺呢-v-
我好似放低左佢啦-33333333-`
我呢1刻唯一心入面;
存在既男仔:P係進也!___!`
係我諗起駿;唔開心既時候`..
佢1直陪住我`支持我!0!`
即使我個陣中意既唔係佢也!vvv!`
佢1直默默愛著我.33333.`
唔出聲.v.`
好感動也>vvvvvvvv<`
.333333333333333333333333333.我要同佢1生1世+_+
我知`..個個情人都話1314`=)
但我唔係講下就算`..
我知你唔係好信架進=D;
但時間可以証明`..
進.v.你唔洗擔沁架+___________+`
我唔會唔要你=3333333333=`
最驚係你唔要我/___\知道未!_!?
我愛你也`..
每1日心入面都只得你<3`
|