今日一起身;
就好努力咁做d功課.v.
差不多做哂啦依家"
差一版小字同畫=D
本應諗住上msn._.
睇下奕有冇0n;
佢0n左-3-我仲介紹我粒女俾佢識v0v"
佢仲add左佢d fd黎一齊傾=P
我粒女近黎心情唔係咁好;串左少少"..
就有d串人.0.奕唔中意
就走左/333\仲嬲左我t^^^t
加埋奕個fd話左我一句:
奕有你做佢女朋友真係慘;
hurt爆/[]\
t0奕滴:
奕t0t"對唔住
我成日做d野都hurt到你=<
我唔應該咁樣;
搞到你成日都嬲=(
但我真滴愛你<3
我知你話唔嬲我;但你心仲係唔舒服架!_!
對唔住t__t please f0rgive me
我好內疚架啦t0t
以後我都唔要hurt到你>3
|