| 又請唱K |
|
今日去完19+274宣誓.唔
係好識D人,不過正常啦,依
我咁既性格.
但天冇絕人之路.跟住就有
人請唱k.超正.....
人地有錢,的確係唔同既....有
少少自卑tim**連唱K都冇錢.
番黎仲要同30次罰抄博殺...總
之就hw啦...
聽日補課呀,1000-1300.慘
><
仲有,要同彤姐去自修室做hw.佢
就溫書,我就做hw,勁.....ya^.^v
(今日打咁少野就唔好介意啦.超
多hw做)
|
| 發表時間:2007-12-15 10:12 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 一字既之曰"等" |
|
今日俾個電話既鬧中嘈醒
左,想屎..><冇啦啦未夠中
就響,最衰就係尋日唔記得
較番就話確定....痴左線的.
去到巴士站等車,咁岩就走
左部車...黑仔.丌-丌咁則係
要等啦,好喇,番到學校咁就
上去拎書啦諗著,點知+0就
幫我拎哂,但咁都唔錯.嘻嘻.
^-^終於上完上晝既堂喇,
去左大排檔度食野,咁我.
so kai.如如就搭10叫左d
野食既,但後尾黎既佩怡.
soso.呀蔚佢地D野都黎齊哂,
但都差我地個3個人既餐,有
冇搞錯等左成半個中咁制,
so kai個個都好D早過我同
如如個兩個餐.佢D野食搭4
先黎到.咁則係又要我同如如.
用5分中黎食左個餐佢,唔係
既話遲到咁制喇一定...><,5
分中食左個餐後,番到屋企都
仲好飽飽地咁(我7點幾先番到
屋企)如賢以常.我5分中食一
餐飯.唉.....
(PS:D人去哂邊呀cM*cM*)
|
| 發表時間:2007-12-10 09:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|