又請唱K  

今日去完19+274宣誓.唔
係好識D人,不過正常啦,依
我咁既性格.
但天冇絕人之路.跟住就有
人請唱k.超正.....
人地有錢,的確係唔同既....有
少少自卑tim**連唱K都冇錢.
番黎仲要同30次罰抄博殺...總
之就hw啦...
聽日補課呀,1000-1300.慘
><
仲有,要同彤姐去自修室做hw.佢
就溫書,我就做hw,勁.....ya^.^v



(今日打咁少野就唔好介意啦.超
多hw做)

發表時間:2007-12-15 10:12 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


一字既之曰"等"  

今日俾個電話既鬧中嘈醒
左,想屎..><冇啦啦未夠中
就響,最衰就係尋日唔記得
較番就話確定....痴左線的.
去到巴士站等車,咁岩就走
左部車...黑仔.丌-丌咁則係
要等啦,好喇,番到學校咁就
上去拎書啦諗著,點知+0就
幫我拎哂,但咁都唔錯.嘻嘻.
^-^終於上完上晝既堂喇,
去左大排檔度食野,咁我.
so kai.如如就搭10叫左d
野食既,但後尾黎既佩怡.
soso.呀蔚佢地D野都黎齊哂,
但都差我地個3個人既餐,有
冇搞錯等左成半個中咁制,
so kai個個都好D早過我同
如如個兩個餐.佢D野食搭4
先黎到.咁則係又要我同如如.
用5分中黎食左個餐佢,唔係
既話遲到咁制喇一定...><,5
分中食左個餐後,番到屋企都
仲好飽飽地咁(我7點幾先番到
屋企)如賢以常.我5分中食一
餐飯.唉.....

(PS:D人去哂邊呀cM*cM*)

發表時間:2007-12-10 09:43 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


wing_lam1003
暱稱: •.•÷× Ar w!ng ^v´‾`×)
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
MusiC


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com