| 又係service.. |
|
今日9點幾起身,洗埋頭.同
屋企人出街食野,食飽上
黎,諗著開工做hw,點知個
fd打黎話.今日有個service.
問我記唔記得,我就記得既,但
佢咁樣係唔係則係想玩我
呢,我尋日著完u,拎左去洗,
咁則係要我用燙斗整番乾佢姐.
玩咩,then佢就話要去個起長
名既地方,我問佢係唔係Emax,
佢話唔知,玩野.好喇,等埋佢,
一齊去,第一件事梗係同佢地講
啦.
12點同我講1點要做既野,玩我咩,
之前又唔講,佢地就話咩,尋日搵
過我,但冇人聽.ok,咁算囉,我都
順利去到個度,唔去就假喇,當一次
service,又當係分享wo,一舉兩得,
正..只係坐o係度姐,又冇野做既
.咁就只係差個KRC2就升得
3粒喇,唔錯唔錯.番到黎又再開始
我的hw生活.終於都俾我搞掂左.
哈哈v^.^v
|
| 發表時間:2007-12-09 08:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 睇人宣誓.... |
|
今日要同個mem一齊去睇
155宣誓,今日諗著約個
mem去,點知佢話唔洗咁早
去,一係你自己早D去先wo.
咁我就諗著約彤.
點知話諗著去自修室同個fd
溫書wo,咁我又知道佢之前
答應左人地155H話去+嘛,又
點可以俾佢走得到呢,卡卡.^^
咁我就幫佢走出個fd既5指山
後,我地就有一個難題喇.當時
已是1點10,我地要o係2點30
到155學校,所以彤就搭的由KT
番屋企,我再上去join佢,跟住
又再搭的上去,準時地2點30入
到去.ya
睇左個零中到,就散喇,咁我就梗
係冇咁快走啦,hea多陣先閃左
(省略某D野)
番到屋企極快地換3,then出
大埔,同呀公佢地食飯,唔識去,
明顯係路痴所為,連我呀爸都話我
去過3次都唔識,唔係掛,去過一次
都應該要識啦...唉,,,,,咁又俾人
話幾句喇.
|
| 發表時間:2007-12-09 08:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|