我日終於考完試lu!成身鬆曬!不過d英文我真係驚全陪唔合格呀!呢次d考試好似特別難咁,可能係我
呢個學期淨係掛住玩啦!上堂又冇點聽書!(自己攞黎衰)唉!呢排成日唉,又唔係好開心!/口\
今日放學就同一班人去維宛食野,跟住就番左3d!去到差唔多6點半先走,不過我都算好早走lu!
番到home就打機食飯,冇咩特別!
聽日十點又要番去做個個咩數學project真煩!好似話要到9點先走得!好恐怖哦!=.=